مشکل دقیقا از جایی شروع می شود که گوگل از بک لینک هایی که پولی هستند
و هدفشان کسب اعتبار است مشکل دارد، دوست ندارد که شما بک لینک
پولی بسازید( منظور خرید بک لینک است !!!) و شما با رپورتاژ عملاً دارید این نوع از لینک ها را به وجود می آورید.
اگر ما بخواهیم طبق گوگل عمل کنیم ،
رپورتاژ آگهی تبلیغاتی که شما برای انتشار آن پول پرداخت کرده اید،
در صورتی که موتور های جستجو این را یک رقابت ناعادلانه آنالیز کنند و معتقد هستند
لینک ها باید سالم و طبیعی باشند و واقعاً شما توسط یک وبسایت دیگر معرفی شده اید.
شناسایی لینک های غیر طبیعی توسط گوگل
در سالهای قبل وب سایت ها می توانستند به راحتی با حجم عظیمی از
لینک های مصنوعی رتبه های بالای گوگل را به دست آورند، این موضوع باعث شده بود که سایت های با کیفیت
که لایق اعتبار بیشتری هستند
در رتبههای پایین قرار بگیرند.
بنابراین گوگل وارد صحنه شد و با معرفی الگوریتم پنگوئن در سال ۲۰۱۲ به این روش بک لینک و رپورتاژ پایان داد ،
پنگوئن میتواند اعتبار سایت هایی که از روشهای اسپرم و فیک برای لینک سازی استفاده میکردن را پس گرفت
و جایگاه اصلی شان را سایت های معتبر داد.
ربات پنگوئن گوگل از این به بعد سایت ها
را بررسی و آنالیز میکند و زیر ذره بین قرار می دهد ،
حالا گوگل به راحتی می تواند ارتباط بین لینکها را درک کند و با علامت هایی
که دریافت می کند، لینک های طبیعی را از ساختگی تشخیص دهند بنابراین
نحوه لینک دادن شما در مقاله برای پورتاژ می تواند دست شما را برای ربات های سمج گوگل روکند
اینجاست که اهمیت یک رپورتاژ خوب را متوجه خواهید شد.
- ۹۹/۰۴/۱۵